Регулятор напруги автомобільного генератора часто чутливий до температури ще більше регулює напругу при високих температурах, часто до 13,5 або 26,5 В. Ця напруга занадто низька, щоб достатньою мірою зарядити розряджену батарею.

Регулятор напруги: Регулятор напруги вмикає і вимикає магнітне поле, вмикаючи і вимикаючи струм через ротор. Регулятор напруги забезпечує постійність зарядної напруги (від 13,2 до 14,6 вольт). Рівень зарядної напруги залежить, серед іншого, від швидкості.

Вивчіть несправний регулятор напруги. запустіть двигун, а потім виміряйте вольтметром напругу на клемах акумулятора. Це має бути близько 13,5-14,5 В. Якщо це менше (тому 12 В не добре!) або більше 15 В, тоді щось не так із ланцюгом зарядки.

Стабілізація напруги Основною функцією регулятора напруги є щоб стабілізувати напругу та запобігти її надто високому чи надто низькому. Це захищає електричні компоненти вашого автомобіля від пошкодження через надмірну напругу.

Коли двигун працює, генератор змінного струму приводиться в рух через приводний ремінь. Автомобільний генератор змінного струму містить котушку провідного мідного дроту, зазвичай обмотану навколо феромагнітного сердечника. Коли котушка рухається через магнітне поле, в котушці генерується електрична напруга.

Якщо генератор зламався і більше не подає напругу, автомобіль може продовжувати рух, поки акумулятор повністю не розрядиться.